Jumaat, 17 Jun 2016

Pregnancy Dairy : 3rd Trimester

beginning of 24 weeks..
walaupon muka nampak cengkung dan tangan pun tak cubby macam dulu..
akibat 1st and 2nd trimester 8kg hilang..
selera makan and morning sickness saya makin berkurangan..
alhamdullah..
sudah boleh memasak...

suami pon nampak happy da leh makan saya masak..
jemu saya rase makan di luar sahaja...
saya pon sudah jemu makan di luar..
tak tau nak makan apa kalo keluar..

jadi mood excited nak masak kembali..
tapi suami masih kata
 'kalo tak larat tak pe tak masak, boleh makan luar'
tapi tekak saya la tak larat nak terima makan dekat luar
so saya masak la...
hihihi

walaupun keadaan saya dengan perut makin beso
tapi makin bersemangat
makin kuat buat kerja
tak boleh duduk diam
lagi2 sekarang kami sibuk nak pindah rumah
saya siap2 kemas2 apa yang patut
takut nanti dapat pindah time saya takde
kesian en.somi kemas sesorang
hehehe

masuk 3rd trimester dalam bulan pose..
harap-harap dapat pose penuh tahun ni..
jadi tak payah ganti pose kn..
untung jugak pregg time ni..hehehee
Alhamdullah, Allah mudahkan ibu mengadung ni..hehe





haaaa da nampak muke..
agak-agak ikut sape la muke baby
abah ke ibu dia..
idung mancung bibir bebelah..
dagu belah ikut ibu ke dagu jepun ikut abah die..
sebelah tangan die masih tutup muke
mungkin die malu dr. ambik gambo
hehehe

jantina masih di rahsiakan
tunggu sampai baby keluar oky
hehehe


hope baby dan ibu baby sihat
dalam lindungan Allah
Amin...



kalo nak cari tempat scan yang oky dan murah
servis and doktor kat sane memang oky
RM70.00 shaja 4D/3D
dengan booking ye..
=)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan